Johannes Döparens dag i Pingstkyrkan

De s.k. kristna i Trelleborg har intensifierat sin hatkampanj mot mig. "Se hur de älska varandra"! Jo, jo! Se hur de ...mig! Pingstpastorn hälsade mig i söndags välkommen, och mumlade samtidigt att jag grovt hade förtalat dem (på min blogg). Men uttalandet är en evig lögn. När jag blev misshandlad i början på höstterminen 1995, ledde detta till, att jag drack nästan hela resten av läsåret. I söndags höll man en kombinerad minneshögtid och hatkampanj mot mig, på förmiddagens gudstjänst! Man mindes, att jag vid ett tillfälle hade stigit upp på podiet, i onyktert tillstånd. Men Herre, Du min Skapare, LP-stiftelsen bildades inom pingströrelsen! Onyktra människor har säkerligen stigit upp på podiet i pingstkyrkor, ett oräkneligt antal ggr genom årens lopp!

Vidare ljög hemvårdsbiträdets/-assistentens son per tfn, om mig, för minst 2:a gången. Detta till trots, att han fick jobbet som någon ville ordna åt mig! Verkligen otacksamt av sonen!

Hösten 2005 drabbades jag av s.k. sudden deafness. Jag hade suttit i pingstkyrkan, och klinkat för mig själv på pianot. Jag varseblev  då en svartklädd figur på läktaren. Denne hade uppenbarligen tillgång till en laser. Jag fick ont i mitt ena öra. Det är inte så konstigt, att det går sämre att sjunga, om någon siktar på en med laser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0