Borg har tagit fram grillen!

(I Skåne är det inte för kallt för att grilla utomhus, åtminstone inte där jag bor.) "Vår Gud är oss en väldig borg", men han heter inte Borg! Innan jag slog över till favvo-serien The Therapist, såg jag en skymt av finansministern, där han stod o. mässade i TV. Han grillar valfläsk! (Ungdomar o. invandrare.) Jag undrar, om jag kunde få klippa av hans hästsvans, o. på så sätt få pengar till de antidepressiva, som ordinerades i oktober, o. som jag ännu inte haft ekonomisk möjlighet att lösa ut. Jag gick en brevkurs, Hemfrisörskolan, under förra seklet. Har man som jag varit djupt deprimerad i nästan 12 år, utan att ha fått adekvat hjälp, då har man kanske levt 12 år för länge! Jag, en hyperintelligent, FÖRTALAD kvinna borde kanske rentav betala tillbaka vad jag har kostat samhället under denna tid!? En gång läkarvikarie, nu betraktad som "avskum". I gynekologens journal stod det att jag var jungfru, o. jag har aldrig haft pojkvän. Varför retar "Borgarna" sig då på min existens!? Om jag nu, på något sätt, mot alla odds, själv skulle lyckas ta mig ur min djupa depression, kanske det kommer att visa sig, att min IQ kan jämställas med 10 invandrare. Så pinsamt det skulle vara för Borg! Tillägg: min långa nedförsbacke fick en kraftigare lutning, när redan "svigerinden", för många år se'n först lurade mig till något när jag sökte jobb, o. sedan hart när lyckades ta kål på mig. Vidare misstänker jag en brorsa för att ha försett en ssk-elev med en elpistol. Om dessa två händelser hade kommit i dagen, hade jag kanske sluppit att, som nu, vara hela landets kaffebröd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0