En personlig bild

När jag, efter en rel. lång bortovaro, idag loggar in, möts jag av följande besked.

"Du har inte laddat upp en personlig bild

Ladda upp en personlig bild på dig själv genom att klicka på bilden"

Men det har jag ju gjort! Eller har någon lurats till att tro, att jag heter Julia? Det gör jag inte, fast jag gärna hade bytt (för)namn. 

Jag har t. ex. aldrig låtit tatuera mig. 

 

 Det ska böjas i tid, det som krokigt ska bli.
"Används ofta i samband med barnuppfostran.
Det gäller att lära barnen goda vanor innan de har hunnit
skaffa sig dåliga vanor. Ofta hörs det missförstådda
"det ska börjas i tid...", t.ex. skämtsamt om barn som gör någonting obarnsligt." (Citat "Pärlemorsan", vem det nu är.)
 
NU HAR JAG VIKTIGARE SAKER ATT GÖRA.
Innan dess ska jag dela en bild, på en drömstuga.
I bästa fall blir det väl till att ge sig iväg i en så'n här stuga, kanske till Norge, när man har hunnit skaffa sig de rätta kvalifikationerna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0