Sen middag

 På närbelägna City-gross, köpte jag idag Karré BBQ, till extrapriset 49:95 kilot. Grillstekjärnet kommer väl tillpass, vid sådana här tillfällen. Jag satte helt sonika in det i ugnen. Med mig hem (från affären) hade jag även köpt Strömmakökets Grillpotatissallad, en burk på 700g kostar 12:95. "Styvpappa" som var bortbjuden till en f.d. arbetskamrat, nöjde sig idag med matjessill och kokt potatis. Han tog medicinen med sig, när han cyklade iväg.

Det ska va' gott å leva
Annars kan det kvitta
Fint å leva
Annars kan det kvitta
Lätt å leva
Annars kan det kvitta
Spring inte runt och vela
Då sabbar du det hela
Spring inte runt och veva
Det ska va' gott, gott, gott
Gott å leva!
/Galenskaparna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0