Vassa armbågar

Var det denna tjejen, som ringde o. förolämpade mig mkt grovt, för 1 - 2 år se'n??? Jag har dragit mig till minnes, att vi pratade ngt om frisörjobb, för vederbörandes del. Det är möjligt, att det var under just detta samtal, som jag tipsade om hårförlängningar. Hon skulle kunna ha 2 jobb, o. extraknäcka gm att sälja löshår. Det vore annars långt, att resa från kontorshotellet i M:ö, till en ev. frisörstol i Trbg. Vem går förresten ut med pingst-"frisörens" hund? (Det lär ha flyttat in en damfrissa, med hund, i PK i Trbg.) Tjejen på bilden, är namne med "frissan" i PK. "Tjejen" skrev sin lgh på firman, o. pratade, enl. Eniro, i fast tfn från en rastplats, där man kan ställa sin husvagn!!! Varför fick en namne plåta för TA, vid helgens hemska dödsfall, på spårområdet i Trbg!? Hursomhelst, har jag fått en tagg i mitt hjärta. Mig, som en gång i tiden tvangs stiga upp långt före solen, för att hinna plocka burkar före städerskan (jag hade passerkort), är det ingen som fjäskar för! Antagligen pratade (dum)SNUTEN i Lund istället skit om mig. Den som ringde 2008/2009, vem det nu var, var mkt otrevlig. Dålig reklam, säger jag! Och förresten, varför fjäskar man för otrevliga mänskor, i PK i Trbg? Jag har märkt att det förhåller sig på det viset, mer än en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0