Nisse-kisse

Fråga doktorn

SVT1 TID: 18:15 - 19:00, Måndag, 14 september 2009

"Vi möter även gänget på kattpensionatet Solgläntan i Vallentuna som menar att kärleken mellan djur och människa gör oss alla friskare. Där har man startat projektet hälsokatten, som är unikt för Sverige."
Även 15/09 i SVT1, 17/09 i SVT1, 19/09 i SVT1 och 20/09 i SVT24.
--------------------------------------------------------------------------------------
Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå.
Din nos tätt emot mig, Hjärtat snabbar på.
Jag ser på dig, och du ser på mig.
Och jag säger, Ja ja Jag vill ha dig.
Jag vill känna din kropp emot min...
(Artist: Gyllene Tider 
Omskrivning av Vill Känna Din Kropp Emot Min)

Kan någon förstå mig?
"De forstår mig? 
Man kalder mig Mimi, men mit navn er Lucia.
Kun lidt kan jeg fortaelle jeg sidder hjemme på kam'ret og broderer.
Maler med min silke de hvide liljer og roser roede. 
Jeg elsker denne" NISSE... 
www.aria-database.com/sounds/boheme2.zip
www.aria-database.com/sounds/midi/boheme2_mi.mid

"Selv jeg bereder maden, VI behoever,
jeg går ej tit til KIRKEN, men be'r dog fromt til Gud!
Jeg bor ganske allene, men fra mit lille, lyse KOEKKEN ser jeg kun tage og himlen blå!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0